Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Покупці мають право на повернення товару протягом 14 днів згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Для повернення товару слід виконати такі кроки. Процедура повернення та обміну товару: 1. Узгоджуєте обмін/повернення з фахівцем служби підтримки. 2. Заповнюєте заяву на обмін/повернення товару за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdkCBq3Hd_JT3nHQOv7W4bGPr2m306A6cz-s0A2zFuQrGs8IA/viewform; 3. Після узгодження обміну/повернення вишліть товар за указаними адресами: Нова Пошта: Лійц Андрій Сергійович, місто Одеса, (Одеська область), 107 відділення Нової Пошти, +38(097)1528781; Після отримання товару Інтернет магазин перевіряє обмін/повернення на візуальний та технічний стан; Протягом 7ми робочіх днів висилаємо обмін або кошти на рахунок клієнта за номером IBAN або звичайним номером картки; Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта, окрім товарів, які мають заводський брак, який не можна було виявити на відділенні пошти. Який товар підлягає обміну/поверненню? Товар належної якості, зі збереженним пакуванням який не має слідів експлуатації та не входить в список заборонених к поверненню товарів; Товар неналежної якості, який має заводський брак. Важливо. Товари належної якості, які не підлягають поверненню: інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки); продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни; дитячі іграшки гумові надувні; дитячі іграшки м'які; зубні щітки; апарати для гоління; помазки для гоління; гребінці, гребінці та щітки масажні; рукавички; тканини; товари в аерозольній упаковці; корсетні товари; парфумерно-косметичні вироби; перо-пухові вироби; білизна натільна та постільна; панчішно-шкарпеткові вироби; товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування); З повним списком товарів можна ознайомитись на сайтіhttps://zakon.rada.gov.ua/
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.